Subject: Vastus Kiri
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 13:50:37 +0300

Teie 20.06.2024 nr 8-1/24-012/10905-1

Meie 20.06.2024 nr EC.1-5.1/709-1

Telia Eesti AS vastus: Riigitee 14107 Vanassaare–Ruskavere tee km 7,996 
asuva Kose silla (nr 495) rekonstrueerimise alas ei paikne Teliale kuuluvaid 
siderajatisi.

Lugupidamisega

Margus Kantsik

füüsilise võrgu hoolduse juht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn, Eesti

www.telia.ee <http://www.telia.ee>

Telia Eesti AS 10234957

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 20, 2024 11:17 AM
To: Telia dokumendihaldus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Andmesidevõrk MTÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 14107 Vanassaare–Ruskavere tee km 7,996 asuva Kose silla 
(nr 495) rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 20.06.2024

Registreerimise number: 8-1/24-012/10905-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .